sreda, september 19, 2007

Latinski blog

Včeraj mi je s pomočjo spiska si.blogs uspelo najti zelo zanimiv blog. Blog Latinščina služi vsaj dvema namenoma: poglavitni je brez dvoma v tem ko želi profesorica latinskega jezika ohraniti stik s svojimi dijaki tudi zunaj učilnice, drugi pa ta, da bo razveseljeval tiste, ki nam je latinščina prijazen in koristen spomin iz lastnih dijaških let.  Čestitke avtorici, da se je lotila projekta, ki bo, upam, vzpodbudil tudi druge pedagoge, da preskusijo možnosti, ki jih blogosfera ponuja izobraževanju na vseh stopnjah.   

1 komentar:

  1. Anonimni5:57 pop.

    Avete, amici linguae Latinae!
    Veliko nas je, ki gojimo strast do tega starodavnega jezika in jaz sem se odločila, da latinščino predstavljam tudi zunaj učilnice. Zaenkrat sem naletela na zelo pozitivne odzive:) Torej, zadeva je dosegla svoj namen, sedaj pa pogumno naprej. Veseli me tudi, da lahko še pri kakem drugem blogerju bermo o latinščini in najdemo koristne in zanimive povezave. To je pa tudi zame nekaj novega. Gratias vobis ago!

    OdgovoriIzbriši