sreda, februar 25, 2009

Učiti se s podkasti

Tale zapis na blogu prof. Canna pa da človeku misliti. Posebno me je razveselilo, ker me je spomnil na moj predlog študentom pred časom, da naj opustijo prevoz na Rodico (lokacija enega od oddelkov Biotehniške fakultete) z lastnimi avtomobili, s čimer med drugim povzročajo tudi nepotrebno gnečo na parkirišču. In naj raje podkastne učne vsebine posnamejo na iPode (ali podobne prenosne mp3 predvajalnike), sedejo na vlak ali avtobus in v polurni vožnji bodo osvojili priporočeno snov do te mere , da jo bomo v predavalnici nato v razpravi lahko obdelali do konca. Žal je ostala ta pobuda zgolj predlog, v znantni  meri tudi po moji krivdi, ker je nisem do konca speljal, saj sem prej odšel v pokoj. Morda pa jo povzame kdo od mlajših kolegov in na ta način tudi preverimo rezultate raziskave, o kateri govori zapis, ki sem ga omenil v začetku.   

Ni komentarjev:

Objavite komentar